تست تمام فایل ها توسط سی اس دارک :: کانتر استریک 1.6

کانتر استریک 1.6

مطالب در باره کانتر استریک 1.6

کانتر استریک 1.6

مطالب در باره کانتر استریک 1.6


کانتر استریک 1.6

بازی کانتر استرایک در سبک اول شخص تیراندازی است.بازی در حالی اغاز می شود که بازیکنان در جاهای مخصوص خود قرار گرفته و در اغلب موارد در حالت انتظار برای شروع هستند.یک بازیکن می تواند در هرگروه مدل های مختلفی از شخصیت را انتخاب کند و همچنین توانایی خرید هر نوع از اسلحه را دارد.

آخرین نظرات
  • ۲۱ شهریور ۹۵، ۰۲:۴۳ - سعید ارایش خواه اصل
    عالی بود
نویسندگان

تست تمام فایل ها توسط سی اس دارک

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ب.ظ

 

بسیاری از کاربران (مخصوصا کاربرانی که سرعت اینترنت کمتری دارند، و یا از سرویس های حجمی استفاده میکنند) همیشه نگران هستند که فایل هایی که از سایت های مختلف دانلود میکنند مشکل داشته باشد یا به درستی کار نکند.

 

به همین دلیل و برای جلب اطمینان کاربران سایت، تمام فایل هایی که در سی اس دارک قرار میگیرد به صورت کامل تست و بررسی میشود. یعنی ما ابتدا فایل ها را از نظر نصب و کارکرد صحیح تست میکنیم و سپس برای دانلود در سایت قرار میدهیم.

 

تست نرم افزارها:

در سی اس دارک تمام نرم افزارها از نظر نصب و کارکرد صحیح، و همچنین از نظر فعال سازی (Serial, Crack, Patch) تست میشوند. بنابر این وقتی نرم افزاری را از سی اس دارک دریافت میکنید، میتوانید در مورد نصب و فعال سازی کامل آن اطمینان داشته باشید.

 

تست بازی ها:

تمام بازی ها نیز به صورت کامل توسط تیم پشتیبانی سی اس دارک تست و بررسی میشود. این تست عملکرد مخصوصا در مورد بازی هایی که حجم بالایی دارند بسیار مفید است. چون کاربری که میخواهد با صرف چند گیگ از ترافیک خود یک بازی را دانلود کند، باید قبل از آن در مورد سالم بودن بازی اطمینان پیدا کند.

 

راهنمای نصب و فعال سازی:

تمام نرم افزارها و بازی هایی که در سایت سی اس دارک ارائه شده است دارای راهنمای نصب و فعال سازی به زبان فارسی هستند. این موضوع برای کاربران مبتدی که تجربه زیادی برای رجیستر کردن برنامه ها ندارند بسیار مفید است.

 

رضایت و جلب اطمینان کاربران:

تمام تلاش تیم پشتیبانی سی اس دارک این است که کاربران با خیال راحت دانلود کنند. به همین دلیل تمام نرم افزارها و بازی ها را بعد از نصب و تست کامل در سایت قرار میدهیم.

چنانچه با مشکلی در مورد هریک از فایل های دانلود شده از سایت مواجه شدید، موضوع را از طریق بخش تماس  بامن مطرح کنید. حتما پاسخگو خواهیم بود.


                                       منبع : www.csdark.ir

 

سی اس دارک - مدیریت سایت (هرگونه کپی حرام است و پیگرد قانونی به دنبال دارد.)

  • سعید ارایش خواه اصل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.